Oldal látogatók száma♥:3

2013. július 13., szombat

22.rész

22.rész



Ideges voltam. Miért kell mindent elrontaniuk? Mit ér az erőszakosság, a bunkóság és a verekedés? Egy rohadt kép miatt, az Isten szerelmére!!! Biztos, hogy tisztességes munka. Igen, tudom, hogy Justin híres, nem is kicsit, de azért az már sok, hogy magánéletet sem hagynak neki! Úgy kezelik, mintha az élete kiteregetett kártyalap lenne, amibe bárki bele leshet.
Már azt hittem, hogy idegességemben, eltöröm valamelyik ujjamat annyira ropogtattam.
Alig járunk, alig vallottam be, hogy szeretem erre bajba kerül. Mondhatnánk, hogy a "szerencse" velem jár.
Elgondolkodtam, hogyha továbbra is Justin barátnője szeretnék maradni, (már pedig ez a szándékom) akkor muszáj lesz megszoknom a vele járó dolgokat. Amibe, bár már akkor belecsöppentem, amikor barátok voltunk. Eszemben sem lenne ilyen "piti" dolog miatt csak úgy eldobnom magamtól. Szerintem nagyon hálás lehetek, neki hiszen ö változtatott meg, kinyitotta a szemem. A bunkó viselkedés nem ér semmit, kár hogy én éveken át az voltam.
Jus lépett be a szobába.
- Hát már meg is jöttél?- kérdeztem felállva az ágyról.
- Cath, én mondtam, hogy minden rendben lesz és nem zárnak dutyiba. Figyelj, amíg én itt vagyok neked mindent megoldunk. Meg fogunk küzdeni a sajtóval, a paparazzikkal, az utálókkal. Jobban szeretlek, mint gondolnád, jobban beléd estem, mint hittem volna. Te egy csodálatos lány vagy. Tudom, hogy még a kapcsolatunk elején vagyunk, de kijelenthem, hogy szeretlek és Téged senki és semmi nem pótolhat számomra. Már az első pillanatban megtetszettél. Főleg az, hogy nem engedtél magadhoz közel. Imádlak baby!- mondta mosolyogva.
*Lehet, hogyha a régi Cathy ezt hallja elröhögi magát. Az új Cath-nek, azonban könnyeket csaltak a szemébe ezek a szavak. Gondoltátok volna, hogy valaha ez a lány szeretni fogja Justin-t?*
- Ohhh..Justin!- húztam magamhoz közel és éreztem, hogy arcomon legördül egy kósza könnycsepp.
- Ne sírj, mindent túl fogunk élni együtt, hidd el!-suttogta ajkaimba majd megcsókolt.





Sziasztok! :)

Tudom, hogy elég rövid rész lett meg minden, de ez egy ilyen lezáró rész lett volna.
Azt szeretném tudni, hogy szeretnétek-e második évadot, hogy Cathy Chicagoi életét is megismerjétek a haza térés után, vagy hagyjam abba.
Rengeteg ötlet van még a tarsolyomban, szóval a másik blogom ugyanúgy menni fog. Valamint elkezdtem.egy másik JB-fanfiction-t is, aminek a 'Just you know me' címet adtam. Remélhetőleg a jövő hét felé feltudom rakni a bevezetöt! :)
Szóval srácok tudassátok velem, hogy akarjátok-e követni tovább a Cathy-Justin páros kapcsolatát!
Puszi: Loren

5 megjegyzés:

  1. Imádtam nagyon jó lett! Kövit de gyorsan :))) <3 És legyen 2. évad!!

    VálaszTörlés
  2. Igen legyen 2. évad lécci nagyon szeretem ezt a blogot imádpm siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  3. Hogyha minimum még kapok két embertől komit folytatom :) Tényleg nagyon hozzám nőtt Cathy karaktere, így nehéz lenne itt abba hagyni. Imádlak titeket!:)♥
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. én nagyon nagyon nagyon nagyon szeretném ha lenne 2. évad is, de csak ha Justin is ott lesz az milyen már ha Catchy hazamegy és Justinnak annyi. xdd najó viccelek nagyon szeretném ha lenne új évad imádom a blogot :) ! puszi ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia! Rendben, még gondolkozom, hogy mi legyen benne! :) Hét közben vagy a vége felé szerintem már hozom!!!♥
    - Loren xx

    VálaszTörlés